Angelique

Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Hier schrijf ik nog iets over onszelf...In 1995 hebben Arjan en ik elkaar leren kennen tijdens kamperen in Nederland. Al snel gingen we veel op pad en na een reis in Kreta waren de reiskriebels niet meer te stoppen.

Over onze reis

Het gefluister in mijn oor zegt dat het tijd is om weer eens te vertrekken en te ontdekken wat de wereld mij te bieden heeft. Reizen verandert mij, het maakt mij wakker. De hitte voelt anders, de kou is niet als thuis, de mensen klinken en ruiken anders. Ik kijk mijn ogen uit en keer terug na genoeg magie te hebben verzamelt om ook de betovering in de dagelijkse werkelijkheid te kunnen zien. Veel leesplezier, Arjan en Angelique

Bezochte landen

Wij hebben 22 landen (9%) bezocht:

België, Cuba, Denemarken, Duitsland, Egypte, Finland, Frankrijk, Griekenland, Guatemala, Italië, Jordanië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Vaticaanstad, Verenigde Staten, Zwitserland.